smarties-adv.ro Web analytics

web design agency
13
OCT
2016

4 motive in plus pentru care ar trebui sa iti refaci site-ul

Publicat de:
Comentarii: 0
Experienta utilizatorului

Sa recunoastem, se intampla destul de des sa fim incantati de site-urile noastre, desi sunt depasite de situatie sau vechi. Faptul ca ne putem atasa de ele ne face sa ignoram, de multe ori, adevaratele lui probleme.

Iata cateva motive care ar trebui sa te puna pe ganduri si sa iei in considerare un redesign al site-ului tau:

  • Site-l tau nu e mobile friendly;
  • Site-ul este invechit, se incarca greu, e plin de texturi iar experienta utilizatorului care il viziteaza nu este una tocmai buna;
  • Nu te-ai gandit la o strategie de marketing si nu s-a ocupat nimeni de partea de SEO;
  • Nu il actualizezi periodic si nu adaugi continut gandindu-te ca atat cat a fost pus la inceput e suficient.

 

Cate ai bifat?┬á­čÖé

Acestea sunt doar cele mai importante motive pentru care ar trebui sa iti in considerare o refacere a lui, un design mai simplu si modern care sa nu-i alunge pe cei care iti calca prima oara pragul.

Experienta utilizatorului (UX)

Modul in care este structurata informatia pe site-ul tau este foarte important.
Un lucru care te-ar ajuta foarte mult ar fi cateva intrebari pe care sa le adresezi clientilor tai.

Cat de des viziteaza site-ul? Gasesc repede ceea ce cauta? Ce ar prefera sa se schimbe? Ar recomanda site-ul tau si altora? Daca da, de ce? Daca nu, de ce nu?

Specifica-le ca vrei sa fie foarte cinstiti atunci cand raspund. Vei vedea astfel cat de mult difera viziunea lor de a ta.

Web DESIGN

Trendurile de design se schimba frecvent. De exemplu, doar in urma cu cativa ani erau la moda diverse texturi in web design (piatra, caramida, lumini si umbre), colturile intoarse ale papirusurilor etc.

Astazi site-urile sunt mult mai simple cu un design minimalist. Acest lucru se datoreaza faptului ca acum site-urile trebuie sa fie usor de vizitat si de pe mobil, sa se incarce repede si sa fie usor de urmarit. Toate astea fara ca privirea sa se piarda prin diversele inflorituri care ar obosi vizitatorul facand foarte dificila navigarea.

Inainte de a incepe redesign-ul site-ului, ar trebui studiat modul in care isi face aparitia pe Internet concurenta. Si, apoi, sa-ti raspunzi catorva intrebari: Care crezi ca e prima impresia a celor care ii viziteaza? Care e prima impresie a celor care iti viziteaza tie site-ul? Si, nu in ultimul rand, deschide-le de pe mobil. Si raspunde acelorasi intrebari.

Trebuie sa privesti asta ca si decorul unei incaperi. Stii, in momentul in care intri in ea, ca nu a mai fost schimbata de cel putin 10 ani. Si stii cand intri intr-o incapere moderna.

Nu trebuie neglijat faptul ca prima impresie conteaza!

Site-ul tau nu este responsive

Acest lucru nu va fi bun deloc pentru ca va crea frustrare printre cei care vor incerca sa-l deschida de pe un dispozitiv mobil. In afara de asta, Google penalizeza site-urile care nu sunt mobile friendly.

Daca vrei sa iti testezi site-ul, sa vezi daca Google ti-l recunoste a fi mobile friendly, o poti face AICI

A fi mobile friendly nu inseamna doar ca site-ul trebuie sa se vada bine doar pe mobil, ci si pe celalalte device-uri cum ar fi: Android, iPhone, tablete de diferite dimensiuni, desktop-uri, laptopuri.

Prima impresie a unui viitor client se pote face prin intermediul unuia dintre aceste dispozitive. Cam cum crezi ca gandeste in acel moment?

Trebuie sa ai site responsive! Design-ul responsive va face ca site-ul tau sa arate si sa se comporte perfect pe orice tip de dispozitiv, de orice rezolutie, mulandu-se in functie de rezolutia pe care o depisteaza atunci cand este vizitat.

Nu te-ai ocupat inca de optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO)

Asta e clar ca nu te ajuta cu nimic, dimpotriva! Singurul motiv pentru care ai vizite este ca site-ul este destul de vechi. Istoricul site-ului joaca un rol in rankinkg-ul motoarelor de cautare, dar poate fi foarte usor pacalita.

SEO este practica optimizarii site-ului pentru vizibilitate maxima pe motoarele de cautare.

Ce inseamna asta? Inseamna ca trebuie optimizate continutul site-ului, titlurile paginilor, tag-urile si asa mai departe. Astfel, cand motoarele de cautare iti testeaza site-ul, ele determina valoarea lui in functie de cuvinte specifice, fraze.

Dar optimizarea fara strategia de continut inseamna o batalie pierduta din start. Motoarele de cautare cauta valoarea contextuala. Ele vor favoriza  site-urile care par a avea o valoare pentru utilizatori.

Un astfel de site este cel care se incarca repede, este responsive aratand bine pe orice device si are continut util (mult text, video etc.) pe care utilizatorii il vor placea, il vor distribui si la care se vor intoarce.

Inca se mai poate face ceva

Poate site-ul tau a fost realizat in urma cu 5 ani dar mai exista speranta. Exista istoricul site-ului care e in avantajul tau dar atat.

Fie ca vei apela la noi, fie la alta firma de web design, asigura-te ca vei tine cont de cele scrise mai sus si dezvolta un plan solid pentru site-ul tau.

Daca ai nevoie de o analiza realista a vechiului tau site, da-ne un semn si iti vom raspunde negresit.

Raspunde

*

captcha *