smarties-adv.ro Web analytics

web design agency

Avantaje > Email marketing

O tactica simpla, la preturi accesibile si eficiente de marketing online!

Avantaje - Eficient

Eficient

Aceasta metoda de promovare iti permite sa folosesti listele de mailing care iti dau posibilitatea de a distribui informatii unei game largi de potentiali clienti, la un cost redus pentru tine in comparatie cu alte metode de promovare.

Avantaje

Usor de urmarit

Prin Google Analytics, mesajele bounce, numarul celor care s-au abonat sau dezabonat, click-uri etc. se masoara ratele de deschidere, raspunsurile pozitive sau negative, si se coreleaza cu vanzarile de marketing. In functie de raspuns se poate actiona imediat.

Avantaje - Abonare

Abonare, dezabonare

Mesajele opt-in sau opt-out. Acest lucru ajuta la actualizarea periodica a bazei de date, a listei de emailuri. Oamenii care doresc sa primeasca mesajul tau iti vor oferi cu bucurie adresa de e-mail. Atunci cand acestia nu mai sunt interesati de mesajele primite se pot dezabona.

Avantaje

Raspuns rapid

Sa recunoastem – direct mail-ul este lent. Pana se obtine un raspuns poate dura intre 7 si 10 zile. E-mail marketingul are un raspuns undeva intre 1 si 3 zile. Se poate ajunge la un numar substantial de abonati in scurt timp.

Avantaje

Acoperire globala

Printre avantaje se afla si acela ca indiferent unde va aflati e-mailurile vizate pot ajunge la destinatie. Nu exista limite cu e-mail marketing.
La descoperirea unei oferte ispititoare sau utile, unii utilizatori vor alege sa forwardeze emailul cunoscutilor care pot fi interesati. Asta inseamna ca e-mail marketingul are nu doar o raza de actiune mai mare dar, de asemenea, o acoperire de retea datorita celor care forwardeaza emailul actionand ca avocati ai brandului.

Avantaje

Segmentarea listelor

Ai posibilitatea de a viza o audienta specifica in functie de varsta, venit, sau orice se potriveste nevoilor tale, acesta fiind unul dintre marile avantaje ale email marketingului. Doresti sa trimiti un cupon barbatilor de 20-30 de ani dintr-o anumita zona? Nimic mai simplu!
Ca om de afaceri sau de marketing, sigur ati auzit de marketing tinta (target marketing). Intr-un cuvant, nu toate segmentele bazei de clienti doresc acelasi lucru. Daca esti un retailer local, care vinde haine pentru barbati si femei, probabil, nu are sens sa promovezi rochii clientilor de sex masculin. Sau aceasta nu poate avea sens pentru o afacere cu mai multe locatii de a anunta un weekend special la magazinul de partea de vest clientilor din partea de est. Această problema poate fi rezolvata cu e-mail marketing.
Unul dintre beneficiile de e-mail marketing este ca iti permite segmentarea listei, pe baza tuturor datelor demografice, de interes sau de comportament, date care ar putea fi colectate de la clientii tai.

Avantaje

Rezultate masurabile

Sunt disponibile unelte speciale pentru a masura rezultatele cu precizie prin rata de click, rata de conversie.
E-mail Marketingul poate furniza informatii referitoare la numarul celor care au deschis newsletterul, cati au dat cel putin un click, ce link a fost accesat mai des, cat de multi s-au plans ca ar fi spam si, desigur, daca newsletterul a ajuns in casuta de email a destinatarului.
Toate aceste date sunt indispensabile pentru obtinerea unor rezultate din ce in ce mai bune in campaniile viitoare.

Avantaje - INTERACTIVITATE

Interactivitate

In cele din urma, e-mail marketingul este interactiv. Puteti initia campanii utilizand clipuri video, grafica, muzica, concursuri, sau orice altceva i-ar putea interesa pe clientii tai. Spre deosebire de un site web care asteapta vizitatorii sa vina, email marketingul iti permite trimiterea mesajul direct la tinta.

Avantaje - fidelizare

Fidelizare

Si ca un final al listei noastre de avantaje, mentionam convertirea unui client care cumpara pentru prima oara produsul tau intr-un client fidel este un pas crucial care ar trebui atins. Dar, de cele mai multe ori, companiile se concentreaza pe castigarea a clienti noi, nedand suficienta importanta celor existenti. Construirea loialitatii necesita timp si dorinta de a investi. Una din cele mai eficiente metode este construirea si intretinerea loialitatii prin e-mail marketing.
Ca exemplu, odata ce un client a cumparat ceva de la tine, emailul poate fi folosit multumindu-i pentru achizitie. Sau poti folosi emailul pentru a-i trimite un cupon de ziua lui. Si, nu in cele din urma, ii poti reaminti sa cumpere de la tine din nou trimitandu-i oferte care l-ar putea interesa.
Construirea loialitatii nu se intampla peste noapte dar, prin intermediul newsletterelor, companiile pot fi increzatoare in atingerea acestui tel.