smarties-adv.ro Web analytics

web design agency
15
IAN.
2018

Cat de des ar trebui refacut site-ul?

Publicat de:
Comentarii: 0
Refacerea site-ului

De cand am inceput sa dezvolt site-uri web, am primit multe intrebari de la persoane care intentioneaza sa angajeze o agentie de web design. Una dintre cele mai frecvente intrebari  care mi se adreseaza este:

„Cat de des ar trebui refacut site-ul?”

Majoritatea oamenilor inteleg ca site-urile web nu se fac o singura data dupa care totul e rezolvat. Ca active digitale, acestea necesita intretinere regulata si, dupa cativa ani, vor avea nevoie probabil de o revizuire completa pentru a ramane relevante din punct de vedere estetic si tehnologic. Dar cat de des?

Prin urmare, intrebarea este: cat de des ar trebui imbunatatit sau refacut site-ul afacerii tale?

Iata cateva sfaturi bune pe care sa le urmezi.

Ori de cate ori site-ul nu se mai dovedeste util.

Site-ul tu are un scop clar: sa iti susțina afacerea pe internet. Daca o parte a acestui aranjament incepe sa se destrame, acesta este un semn clar ca site-ul trebuie refacut sau imbunatatit.
Doresti mai mulți clienti si / sau trafic web.
Redesign-ul site-ului pentru a imbunatati SEO, imbunatatirea esteticii si continutului pot creste traficul.

Spre deosebire de pagina de social media, designul site-ului este magazinul tau online. Aveti control!

Obiectivele site-ului tau nu sunt indeplinite.

Daca aveti un bun designer de web, site-ul tau a fost creat cu un anumit set de obiective in minte. Dar este importanta fixarea unor obiective pe termen lung.

Daca vreunul din scopurile tale nu este indeplinit, un redesign a site-ului poate fi o solutie.

Tine cont de evolutia tehnologica

Nici o evolutie tehnologica nu se intampla peste noapte. In primul rand, dupa ce se raspandeste o idee trebuie pusa in aplicare si, la numai cativa ani dupa introducere incepe sa se simta omniprezenta.

Autovehiculele nu aveau centuri de siguranta; acum sunt necesare. Telefoanele inteligente erau doar pentru directorii de companii din Silicon Valley; acum sunt standarde.

Tehnologia web nu este diferita. Un exemplu specific este reprezentarea site-ului web. Cu zece ani in urma, oamenii au vizionat numai site-uri pe desktop-urile lor sau pe laptop-uri. Dar utilizatorii de telefonie mobila au depasit numarul utilizatorilor de desktop-uri acum cinci ani. Aceasta inseamna o vesnicie in lumea internetului.

Daca site-ul are caracteristici invechite (cum ar fi contoarele pentru vizite) sau are nevoie de altele noi (cum ar fi un blog), este timpul sa te gandesti la refacerea site-ului web.

Site-ul tau nu mai functioneaza

Pentru ca site-ul tau sa functioneze pentru tine, trebuie… sa functioneze.

Daca site-ul tau are, in mod constant, „404” coduri de eroare, crashing, timp de incarcare lent, virusi, si alte dureri de cap digitale, ar putea fi timp pentru refacerea site-ului.

Dezvoltatorii web buni au multe trucuri in maneca, pentru a repara problemele site-ului si pentru a te asigura ca nu se intampla din nou. Pluginurile anti-virus si certificatele SSL pot impiedica hackerii sa utilizeze site-ul tau pentru a infecta alte computere (inclusiv ale tau). Mutarea site-ului pe un server actualizat mareste numarul de vizitatori simultani pe care le poate gestiona site-ul tau web.

Oamenii cred ca problemele site-ului web sunt limitate doar la calculatorul lor sau ca e normal sa se intample, din cand in cand, aceste lucruri. Dar un site care nu reuseste este ca o casa care nu respecta trendul. Chiar daca nu iti pasa de estetica site-ului tau., ar trebui sa te asiguri, cel putin, ca nu va cadea in jurul tau.

Site-ul nu este atragator

Oricat ne place sa omagiem optimizarea motorului de cautare, este de asemenea important sa ne amintim ca nu calculatoarele cumpara de la tine. Oamenii fac asta. Si oamenii prefera lucrurile atragatoare.

Daca site-ul tau este dezordonat, dezorganizat, neactualizat, aglomerat sau, pur si simplu arata invechit, este ca si cum ai incerca sa vinzi o casa care nu a fost renovata inca din anii ’70.

Reproiectarea site-ului web pentru a-l face mai atractiv poate imbunatati modul in care iti vad clientii afacerea.

Cand industria in care activezi o cere

Daca esti in industria respective de ceva timp, stii ca lucrurile se schimba.

Acest lucru este valabil pentru fiecare afacere, de la anticariat la consultanta IT. Chiar daca produsul nu se schimba (si uneori nu ar trebui, amintiti-va „New Coke”?), metodele pe care le utilizezi pentru a dezvolta, comercializa si comunica despre produsul tau se modifica tot timpul.

Si cand vorbim despre tehnologie (in cazul de fata, despre site-uri web), lucrurile se schimba si mai repede.

A trecut mult timp de la imbunatatirea anterioara

Chiar si dupa toate aceste raspunsuri, unii dintre voi probabil cautati inca un raspuns clar. Deci va vom da unul: reproiectarea site-ului la fiecare 2-3 ani este un bun punct de referinta. Acest lucru va asigura ca ramaneti in actualitate.

In cazul in care nu este nevoie sa schimbi un lucru pe site dupa 3 ani, ar trebui cel putin modificat anul drepturilor de autor in partea de jos a paginii web. Acesta este un indicator sigur pentru vizitatorii site-ului cu privire la efortul depus in intretinerea site-ului si, prin urmare, cat de proaspat este continutul lui.

CONCLUZIE

Pana la urma, tu ar trebui sa iti dai seama daca site-ul trebuie refacut dupa 2 ani sau dupa 4. Important este sa tina pasul cu noile tehnologii, sa faca o buna reclama afacerii tale sis a atraga cat mai multi vizitatori.

 

Avand un site web poate fi atat un bun memento vizual a cat timp a trecut de cand ai examinat ultima oara afacerea si o modalitate de a urmari cat de mult succes au avut eforturile depuse.

Daca te preocupa costul de redesign al site-ului,  atunci trebuie doar sa te concentrezi asupra actualizarilor de care are nevoie site-ul cel mai mult si sa faci o schimbare complete doar atunci cand si bugetul de care dispui este pregatit 😊

Daca ai nevoie de un site nou sau de imbunatatirea celui vechi si inca nu stii de unde sa incepi, asteptam intrebarile tale.

Raspunde

*

captcha *