smarties-adv.ro Web analytics

web design agency
28
OCT.
2016

Ce inseamna, de fapt, comunicarea targetata?

Publicat de:
Comentarii: 0
Experienta utilizatorului

In prezent prea putine companii din Romania folosesc intelept comunicarea targetata. Ce inseamna asta? Ca iti organizezi campaniile de email marketing in functie de profilul clientilor/vizitatorilor/userilor tai.

Sa presupunem ca ai o baza de date mixta, clienti activi, non-clienti si useri inactivi (cei care au cumparat o singura data si de atunci nu au mai facut nicio tranzactie si nici nu au interactionat cu newsletter-ul tau. Ei bine, in acest caz trebuie neaparat sa stii ca nu poti avea acelasi newsletter pentru toate categoriile mai sus enuntate.

De exemplu, clientilor activi trebuie sa le prezinti mereu promotiile/ofertele actuale, sa ai o continuitate in comunicare – pe scurt – sa nu ii lasi niciodata sa se plictiseasca de brandul tau.

Cand vorbim despre non-clienti, adica vizitatorii de zi cu zi ai site-ului tau – trebuie sa ai in vedere o strategie carlig. E de dorit sa ii convertesti din vizitatori in clienti, insa mai mult ca sigur nu doresti sa fie genul de useri care cumpara o singura data de la tine.
Asadar, gandeste un newsletter de conversie care sa contina o oferta exclusiva, un discount mai mare, ceva care sa-i diferentieze si sa-i convinga sa isi depaseasca statusul de vizitatori. Poate ai observat pe anumite site-uri de turism ofertele care contin discounturi de abonare sau de cumparare. Ei bine, acelea sunt oferte de conversie.

Cat despre userii inactivi, e bine ca o data la 6 luni ar fi bine sa „faci curatenie” in baza ta de date. Pentru astfel de campanii de email iti recomandam sa ai pregatita o oferta de reactivare. Daca nu raspund pozitiv acestei oferte de reactivare poate e mai bine sa nu investesti bani in re-conversia lor si sa te orientezi inspre clienti noi.

Daca ai nevoie de ajutor, daca vrei sa stii cum sa iti organizezi baza de date si cum sa o segmentezi pentru a atinge diferite tipuri de utilizatori, noi iti stam oricand la dispozitie. Ai sa te convingi singur cat de eficiente sunt campaniile targetate si ce rezultate bune aduc daca sunt orientate specific inspre tipologia clientului tau.

Vrei mai multe detalii?

 Solicita-le »

Raspunde

*

captcha *