smarties-adv.ro Web analytics

web design agency
Consultanta Web Design
„Un plan bun astazi e mai util decat un plan perfect maine.” (George S. Patton)
ConsultantaMulte companii sunt afectate de site-uri care nu genereaza vizite si reprezinta slab brandurile lor. Pentru multe companii, site-ul companiei efectueaza unele roluri foarte importante, inclusiv generarea de vizite, vizibilitatea brandului, actioneaza ca un hub pentru toate eforturile de marketing, de consolidare a increderii, recrutare si actioneaza si ca etalon primar pentru masurarea ROI a eforturilor de marketing on-line si off-line.

Noi va ajutam sa va spuneti povestea, dar pe scurt

Povestea e foarte importanta, dar vizitatorii au putina rabdare. Trebuie putin efort pentru a face povestea companiei interesanta, punctuala si usor de urmarit. Nu va plictisiti cititorii. Paginile ca „Despre noi” sau „Compania noastra” au foarte mari sanse de a fi cele mai vizitate de pe website. Cel mai probabil nu veti mai avea alta sansa de a va converti vizitatorii, daca ii pierdeti de la inceput.

Consultanta web

Consultanta Web Design - Specializare

Consultanta Web Design > Care este specializarea companiei?

Definirea specializarii companiei este una dintre cele mai clare si mai dinamice cai de a o face parte a competitiei.

A declara ca poti face de toate, din diferite domenii, e in detrimentul companiei. Fii cat mai clar.

  • Elaboreaza ofertele cat mai clar;
  • Trebuie sa faci accesibila o prezentare de ansamblu;
  • Asigura-te ca oferi detalii: exemple, puncte cheie

Consultanta Web Design > Trebuie ca design-ul sa fie clar, vizual si memorabil

Nu hotari design-ul website-ului in urma unui proces decizional al mai multor departamente. Asta va priva design-ul de acele elemente care l-ar face memorabil, special si interesant.

Prin design, poti face ca totul sa fie clar si sa castigi foarte mult din punct de vedere vizual. Daca angajezi un designer, iti place ce face si ai incredere in el, trebuie ca apoi sa ai incredere in instinctele tale si ghideaza-l. Asigura-te ca designerul intelege ce face compania speciala, ce o face sa iasa in evidenta.

Consultanta

Consultanta

Consultanta Web Design > Linkuri clare

Pentru a avea cat mai multe vizite si rezultate, butoanele, linkurile importante trebuie sa fie cat mai clare si mai vizibile. Joaca-te cu limbajul, plasarea si afisarea ofertelor pentru a maximiza randamentul fiecarei sectiuni a site-ului. Asigura-te ca din fiecare sectiune a website-ului se pot accesa si celelalte.

CTA-urile (Call to Action) unui blog al companiei, de exemplu, trebuie sa fie diferite de cele din sectiunea care ofera diverse solutii sau de pe pagina care duce la descarcarea unui document. Optimizand linkurile din website, va fi posibila generarea mai multor vizite care sa aiba si bune rezultate.

Consultanta

Consultanta Web Design > Managementul de continut

Consultanta - CMSWebsite-ul trebuie sa poata fi actualizat usor. Alegerea sistemului de management al continutului va depinde de complexitatea si frecventa actualizarilor, de traficul pe care speri sa il obtii, numarul autorilor – acestia fiind doar cativa din multitudinea de factori de care trebuie sa tii cont.

Creaza un bun continut care sa fie specific, cat mai clar si folositor celor care te viziteaza.

Continutul e bine sa fie diferit pentru a furniza o interesanta diversitate website-ului. Poti lua in considerare webinaruri, video-uri.

Consultanta

Consultanta Web Design > Ce trebuie facut pentru un website de succes

Consultanta - Ce trebuie sa faci

Pentru a avea succes cu website-ul organizatiei, companiei pe care o conduci, nu trebuie sa scapi din vedere niciunul dintre urmatoarele aspecte. Unele sunt de durata dar si rezultatele vor fi pe masura. SEO, de exemplu, necesita mult timp, multe cercetari ale pietei, insa cu rabdare si buni specialisti rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Clientii, viitorii clienti si partenerii sunt esenta afacerii tale. Trebuie sa construiesti o strategie tinand cont de ei. Primul pas il constituie intelegerea necesitatilor clientilor.

Poti avea un website bine facut dar daca nu ai trafic, nu e sortit succesului. Prin urmare, cele ce le veti regasi putin mai jos, trebuie sa lucreze impreuna pentru ca roadele muncii sa poata fi culese. Scopul unui website trebuie sa fie aducerea cat mai multor vizitatori care se pot transforma in clienti.

  • SEO: Website-ul are rezultate in urma cautarilor organice? Planifica o strategie de SEO care include crearea continutului, blog, cuvinte cheie etc.
  • Ai definit clar indicatorii cheie de performanta (KPI) pentru a fi la curent cu progresul website-ului online?
  • Ai luat in considerare strategia de re-angajament? Pentru piata B2B (business to business), newsletterul si inscrierile pe platformele de socializare pot juca un foarte important rol in strategia de lead nurturing. Email marketingul poate avea un foarte mare rol in cresterea ratelor de conversie;
  • Strategia de continut cuprinde: SEO, lead nurturing (newslettere, rapoarte etc.), continutul privind serviciile oferite;
  • Seteaza instrumentele de masurare: Google Analytics, Google Webmaster Tools etc. Abilitatea de a stabili KPI-urile se va baza pe capacitatea de masurare si de urmarire a evolutiei;
  • Foloseste continut, social media, presa, evenimente si prezentari pentru a impulsiona credibilitatea organizatiei pe care o conduci.