smarties-adv.ro Web analytics

web design agency

De ce newsletter responsive?

Odata cu raspandirea dispozitivelor mobile, redarea corecta a newsletterelor si pe acestea a devenit cruciala

newsletter responsive

Pentru ca nu noi hotaram pe ce dispozitive isi verifica utilizatorii mesageria, ci ei hotarasc, unul din serviciile pe care le oferim consta in newsletterele responsive.

Pentru a intelege ce inseamna si de ce trebuie folosit in cel mai scurt timp acest „newsletter responsive”, va indemnam sa cititi o scurta prezentare.

Odata cu raspandirea tabletelor si smartphone-urilor, redarea corecta a newsletterelor si pe dispozitivele mobile a devenit cruciala pentru ca eforturile depuse pentru email marketing sa fie incununate de succes.

Gasirea unui mod de a livra un e-mail care se vede bine in toate dimensiunile de ecran este o provocare. In prezent, cei mai multi creaza un e-mail separat pentru utilizatorii de telefonie mobila si il distribuie in functie de preferintele abonatului sau furnizeaza un link in e-mail pentru a deschide o versiune mobile-friendly in browser. Dar, prin valorificarea unor noi tehnici de codificare, putem livra acum versiuni atat desktop cat si mobile-friendly automat in functie de dispozitivul pe care e-mailul este vizualizat.

Acesta este numit responsive design, si este deja folosit in multe site-uri de azi (inclusiv acest site). E-mail marketing-ul este la inceputul utilizarii acestei tehnici dar schimba in mod radical modul in care ne proiectam e-mailurile pentru o redare adecvata pe diferite dispozitive.

Email responsive > Avantaje

  • nu trebuie marit atunci cand se citeste de pe mobil;
  • textele sunt mai mari, mai usor de citit;
  • butoanele sunt usor de atins;
  • fotografiile se maresc;
  • ratele de conversie mai mari, ceea ce inseamna mai multe vanzari;
  • mai multi clienti fideli, deoarece e mai mare probabilitatea deschiderii mesajelor de posta electronica de pe smartphone-uri si tablete in viitor.

Email responsive > Statistici

  • utilizatorii de Android petrec cea mai mare parte din timp citind emailurile pe acest tip de device;
  • numarul celor care isi vor citi emailurile de pe mobil se preconizeaza a creste cu 22% in anul 2015 si cu 23% in 2016;
  • 67,2% dintre utilizatori folosesc smartphone pentru a-si verifica emailurile
  • citirea mailurilor pe smartphone este activitatea numarul 1, asa cum putem vedea in graficul urmator.
Email responsive - grafic